PROGRAM ID

KLASA ID

ROK 1

„JA”, LUDZIE WOKÓŁ I SPOŁECZEŃSTWO – wiedza podstawowa.

M

O

D

U

Ł

SESJA 1 SESJA 2 SESJA 3 SESJA 4 SESJA 5 SESJA 6
autoanaliza – „Ja”  dla innych autoanaliza – „Ja” dla siebie konstruktywna konfrontacja ze sobą i ze światem mechanizmy manipulacji mediów online „Ja”  i społeczeństwo jak technologie będą ludziom pomagać być szczęśliwymi w 2096 roku?
1

 

Wstęp do przedmiotu

Projekt szkolny: KAPSUŁA CZASU

Nagranie (1)

Gramatyka języku filmowego

Tożsamość Podstawy nawyków Role społeczne Gamifikacja

Augmented Reality

Virtual Reality

Hologramy

Artificial Intelligence

Machine learning

Maszyny jako pomocnicy

Boty

2

 

Tożsamość Obejrzenie nagrania (1)

Nagranie (2)

Komunikacja online Reklama i marketing Bezpieczna komunikacja online
3

 

Dobre praktyki komunikacji Autoprezentacja online Portale społecznościowe Blokady w komunikacji
4

 

O rozwoju mózgu nastolatka Obejrzenie nagrań (1) i (2) Profilowanie
5

 

Zadanie 1 Charakterystyki pokolenia Komunikacja międzypokoleniowa
6

 

Zadanie 2 Zadanie 3 Zadanie 4 Zadanie 5 Zadanie 6

ROK 2

„JA”, LUDZIE WOKÓŁ I SPOŁECZEŃSTWO – umiejętności autorefleksji i refleksji. Praca twórcza: tekst/ artykuł, film.

M

O

D

U

Ł

SESJA 7 SESJA 8 SESJA 9 SESJA 10 SESJA 11 SESJA 12
jak pisać tekst/ artykuł (1) jak pisać tekst/ artykuł (2) jak rozumieć świat liczb/ etyka używanie i wpływ technologii online/  jak rozumieć siebie i innych online jak tworzyć film (1) jak tworzyć film (2)
1

 

Jak pisać tekst/ bogpost Analiza i ewaluacja Jak rozumieć świat liczb/ Etyka Używanie i wpływ technologii online/

Jak rozumieć siebie i innych online/ badania online

Jak tworzyć film (1) Jak tworzyć film (2)
2

 

3

 

Rodzaje argumentów

Figury retoryczne

4

 

Zadanie 12
5

 

6

 

Zadanie 7 Zadanie 8 Zadanie 9

 

Zadanie 10

 

Zadanie 11

ROK 3

WSPÓŁPRACA – dobre praktyki. Praca twórcza: tekst/ artykuł, film.

M

O

D

U

Ł

SESJA 13 SESJA 14 SESJA 15 SESJA 16 SESJA 17 SESJA 18
jak tworzyć film (3) jak skutecznie współpracować jak autonomycznie tworzyć jak tworzyć film (4) jak tworzyć film (5) artykuł/ film
1

 

Analiza i ewaluacja Mediacja Tekst Jak tworzyć film (4) Analiza i ewaluacja Zadanie 18
2

 

3

 

Zadanie 13 Współpraca Obraz Zadanie 17
4

 

Zadanie 16
5

 

Zadanie 15
6

 

Zadanie 14

 

ROK 4:

SPECJALIZACJA – umiejętności autoprezentacji w kontekście. Praca twórcza: artykuł, film.

M

O

D

U

Ł

SESJA 19 SESJA 20 SESJA 21 SESJA 22 SESJA 23 SESJA 24
specjalizacja (1) specjalizacja (2) specjalizacja (3) specjalizacja (4) specjalizacja (5) specjalizacja (6)
1 Zadanie 19 Zadanie 20 Zadanie 21 Zadanie 22 Zadanie 23 Zadanie 24
2
3
4
5
6